8 Januari

Jag vaknade för en timma sedan av att det var skållhett i vårt rum, det jobbiga med det här rummet är att solen alltid ligger på, så det är typ dubbelt så varmt här inne som ute.
Snart ska Carla och jag lägga oss ner och kolla på Paranormal Activity. Jag lär bli vettskrämd, som den mes jag är.

Jag saknar några saker med Sverige:

Lösgodis.
LAKRITS - det finns inte här.
Varierande måltider - här äter man alltid ris och bönor.
Att det inte finns lika många vidriga djur i Sverige.

Det är allt. Vi åker hem om 5 veckor och jag vill verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har köpt en julklapp till dig!! :)

2010-01-08 @ 22:20:42
Postat av: Anonym

God fortsättning på -10. I dag är det 20- det är många år sedan det var så kallt.Jag har problem med halsen, kanske på grund av kylan.De ska börja att byta fönster här i huset.Bra att du trivs så bra, tur att det inte finns lösgodis,och att det är nyttigt med bönor, I like it.Det blir svårt när du kommer hem, men allt ordnar sig alltid.Passar hundarna både på nyårsafton och trettondagsafton.Det är i alla fall vackert ute ljust och glittrigt.Kan du språket nu ,-kram mormor och HEIKKI.jag vill att du hälsar Carla och familjen. Åter kom med personlig hälsning Till ELLY

2010-01-09 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0