5 Januari

Jag är sjuk igen. Mitt huvud tar kål på mig och jag ska alldeles strax krypa tätt intill min flicka och kolla på en film.
Men först tänkte jag berätta om min dag och lägga upp lite bilder.
Jag vaknade av att det var skållhett i rummet, efter en timma vaknade Carla och vi gjorde oss i ordning för att åka till en marknad och kolla lite.
Rafael och Celia följde med oss också. :)
Det började spöregna, verkligen ösa ner när vi satt på bussen. Vädret här är bra underligt.
Ifrån 40 graders värme till regn som forsar ner för gatorna.

Men vi var lika glada ändå.
Efter marknaden åkte vi till det stora köpcentret, åt mat och kollade i affärer.
Jag köpte en klänning och en t-shirt och ett par röda Rayban solglasögon. Finfina!

Jag är fortfarande sönderbränd, men nu är det bara axlarna som gör ont. Förhoppningsvis har det försvunnit tills i morgon och jag är brun. :)

Hoppas att alla har det bra i Sveriges brutala kyla!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0