3 Januari.

Vi är hemma hos Carlas morfar.
När jag vaknade i morse gick jag direkt ut och satte mig i solen.
Klockan var väl runt halv tio och det var skitvarmt.
Jag satt väl där i en timma eller så och blev röd som en gris, Bra! Eftersom det har regnat och varit dåligt väder ganska länge så såg jag blek ut.
Men nu är jag brun och fin igen. (Läs: Röd.)

Sedan åkte vi och badade. MYS. Jag älskar att bada i det varma vattnet med den underbara utsikten.

Vi har inte orkat redigera dom nya bilderna vi har tagit, men dom kommer så småningom.

I går kväll när vi skulle somna så var det en eldfluga i rummet som flög fram och tillbaka. Oerhört distraherande när man försökte somna.
Men fin var den med. Den såg ut som en liten stjärna som flög runt i mörkret.
Men tillslut fick Carla fånga den och släppa ut den eftersom den gjorde det omöjligt för oss att somna.

I dag har det varit runt 40 grader, hur kallt är det i Sverige?

Kommentarer
Postat av: isabella

Det har varit -15 idag och imorgon ska det bli -40 i dalarna! så jäkla kallt i sverige. du ska vara glad att du är i brasilien :)

2010-01-05 @ 17:50:45
URL: http://gamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0