26 Januari.

Hej, allihopa!

I dag har Carla och jag varit hemma hos Elenice, ätit god mat, njutit av hennes utsikt och vilat.
Jag satt vid datorn och la upp lite oredigerade bilder på Facebook. Men det var oerhört segt så min plan att lägga upp bilder här sprack. Så kolla min facebook för nya bilder.

När vi kom hem till gården i kväll så var det första vi gjorde (eller det första vi alltid gör när vi kommer hem) att leta efter katten, på senaste tiden har hon fått för sig att klättra upp på taken. Jag ropade på henne och efter en stund hörde jag ett jamande som mycket väl kom uppifrån. Carla fick återigen klättra upp på stegen med matskålen och ett snöre i högsta hugg och försöka få ner henne eftersom hon är en sådan tönt och inte vågar komma ner själv.
Jag står på gården och ropar på henne.

Hur ska hon klara sig utan oss?
Jag försökte från början att inte fästa mig vid henne, för jag visste ju att vi skulle hem och att det kommer bli skitjobbigt att lämna kvar henne här. Men nu har jag gjort det. Hon ar underbar, världens finaste katt.
Jag kommer dö när jag ska lämna henne ensam här.

I morgon är det 14 dagar tills vi åker hem.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du får smuggla med dig henne i resväskan, haha.

Det kommer bli skit bra! Men du kommer frysa ihjäl. Idag har det varit snöstorm och kallare ska det bli.. Men du vet vad de säger, ju kallare vinter desto varmare sommar och det är ju ett plus i kanten ;)

Puss och kram syster, Älskar och saknar dig <3

2010-01-27 @ 16:44:47
URL: http://gamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heikki & 0ch Elly.fattar ej vi saknar er ni är så långt borta Vi mår bra, I havent told yoy what nice girl yooo have on yors Arms Kram Linnea Kram Carla För övrigt krama katten

2010-01-28 @ 02:27:38
Postat av: Anonym

det är massor av snö,svårt att gå,vill ha litet värme och sol från er.Roligt när ni kommer hem hoppas det är snö kvar.blir svårt att lämna katten förstår jag,det är många födelsedagar i febr.micke o birgit therese den sista jan.karin 60 år har sas ifrån.vi har så varmt med nya fönstren.jag läser böcker och ser på tv.

skulle ändra men du kan läsa ändå. kram mormr elly kram till carla ha det så bra.



jag skulle

2010-01-28 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0