12 Januari.

Hej, allihopa!

I dag har det varit otroligt varmt, eller hela helgen har varit hur varm som helst. :)
Carla och jag var och handlade lite nödvändigheter, såsom tandkräm, tvål och choklad. haha
Det finns tandkräm med smak av Guarana! Det är läsken som jag älskar så mycket.
Men jag tvivlar verkligen på att den passar som tandkräm. ;P

Carlas släktingar ifrån Bahia är här, dom kom i går.
José, Carla och jag stod och väntade på busstationen i Belo horizonte i 4 timmar!
Bussen skulle komma in 08.00, men den var försenad och ingen visste vart den var.

Det var meningen att Carla och jag skulle stanna i stan och gå runt och kolla, shoppa lite och äta.
Men vi åkte tillbaka hem, för jag hade jätteont i mitt vänstra öra.
Vet inte riktigt vad det är. Kanske öroninflamation?
I dag är det i alla fall bättre, nu har jag bara lock för örat.


Här är den försenade bilden på den söta fladdermusen José fångade åt mig i början av December.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0