9 Februari.

Nu ar vaskorna packade och jag kanner mig fullstandigt tom.
Vi flyger ifran Belo Horizonte 19.40 i morgon kvall och ar framme i Stockholm 18.15 pa torsdag.

Sa vi har morgondagen pa oss har med. Jag kan inte forsta att dom har tre manaderna har gatt sa fort.
Jag har inte riktigt hunnit med.
Jag vill inte hem.

I dag har vi packat vaskorna, vagt dom och svettats kopiosa mangder.
Jag kommer att sakna allting har.
Jag borjar i stort sett grina varenda gang jag kollar pa katten, eller nar jag ser nagonting som jag kommer att sakna extra mycket.
Sa i morgon flyger vi ifran:
Belo Horizonte - Sao Paulo - frankfurt, Torsdag/ Frakfurt - Stockholm.

Jag ar fullstandigt ambivalent. Det finns mycket med Sverige som jag saknar.
Men att stanna nagon manad till hade varit underbart.

Jag langtar inte efter snon, jag som hoppades att den skulle vara borta tills vi kom hem. Men nej.
Sa jag kommer att frysa arslet av mig. haha

Vi ses om nagra dagar!

Beijos.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej.

Förstår att du vill stanna, måste har varit en underbar upplevelse..Men du är välkommen hem av oss alla..Tror nog att Elly blir glad och se dig snart igen.

2010-02-10 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0