26 November.

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, det har bara inte blivit av att vi har gått till ett internetkafé.
Men nu har vi internet hemma så jag kommer antagligen uppdatera lite oftare i alla fall.
Nu kommer även bilderna upp.
Några här och resten på Facebook.

Jag är fullkomligt förälskad i Brasilien, jag vill aldrig åka hem. Trots värmen och alla myror som biter mig på nätterna.
För att inte tala om dessa vidriga kackelackor så är Brasilien det bästa någonsin.
I förrgår regnade det jättemycket under någon timma.
Det blev nästan översvämning på gården, jag och Carla skyfflade vatten och flyttade på hundarna så att dom inte skulle drunkna.
Vi hade jättekul.

För någon dag sedan var vi och badade, och jag kan inte beskriva hur fint det är där.
Bilderna som jag kommer att lägga upp gör det inte ens rättvist, trots Carlas bra kamera.
Jag antar att man måste se det med egna ögon.

Nu har Carla och jag eget rum här på gården, i dag har vi storstädat och jag svettades så otroligt mycket. haha.
Jag såg ut som om jag precis hade duschat.
Men det lönade sig, för nu är det rent och hemtrevligt.
I morgon ska vi gå och köpa en krukväxt och lite doftspray, sen är rummet fit for fight att bo i under 2 och en halv månad. :D

Det går så segt att lägga upp bilder här.
Jag försöker igen i morgon.

Beijos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0