21 November.

Det ar verkligen otroligt varmt, och i dag ar jag dessutom bakfull efter nattens fest.
Jag kanner mig helt utslagen, sa fort jag lagger mig ner sa somnar jag. haha

I gar skulle vi ga pa bio, antingen pa New moon som hade premiar, eller pa 2012.
Men bada var fullsatta, sa vi akte hem igen och drack ol istallet.

Trafiken har ar helt sanslos! Jag kan inte ens i min vildaste fantasi forsta hur folk kan cykla pa motorvagen bland alla darar i trafiken, haha.
Att aka buss har ar som att aka berg och dalbana.
Bussen aker skitfort, samtidigt som det ar ojamn vag, sa man flyger nastan upp i taket.


Jag glommer bort att ta med mig telefonnumret varenda gang jag gar hit. Jag ska ta med det nasta gang och sa mailar jag det till dig, pappa.

Vi haller fortfarande pa att forsoka fixa internet pa Carlas dator.
Det kommer att bli mycket enklare att ladda upp bilder da.

Vi har hangt upp en kopp med sockervatten i, och varje dag kommer samma kollibri och dricker, den flyger in i huset, dricker och flyger vidare. Ibland ar dom tva, och da blir den som alltid ar dar skitarg for att den andra dricker.
Dom ar jattesota, vi har kort pa den ena. :)

Nu ska jag ga och kopa glass.

Beijos. (Puss)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt är underbart, det låter som det iaf. Saknar er här hemma =] Hälsa Carla!

pusssssssssssssssssssssss Matilda

2009-11-25 @ 11:40:43
URL: http://crossa.blogg.se/
Postat av: Elly och Heikki

Hej Linnéa! Här är det mörkt, fast varmt, cirka åtta grader. Vi tycker att du skriver fint på din blogg, precis som om vi var där. Du får ta det lugnt i värmen. Birgit och jag var och shoppade i Norrköping i går. Mormor bakar rågbullar i dag. Ha det så bra. Puss och kram från oss.

2009-11-26 @ 12:42:53
Postat av: Elly och Heikki

PS! Hälsa Carla och de andra. Birgit har varit Ellys sekreterare i dag, så vi hoppas att du får detta svar. Elly har varit lite ledsen att hon inte kunnat skriva till dig förut.

2009-11-26 @ 12:47:23
Postat av: Anonym

PS! Hälsa Carla och de andra. Birgit har varit Ellys sekreterare i dag, så vi hoppas att du får detta svar. Elly har varit lite ledsen att hon inte kunnat skriva till dig förut.

2009-11-26 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0