14 November. São Paulos flygplats.

Antligen ar vi framme i Brasilien!
Nu aterstar en flygresa vidare till Belo horizonte som ar pa femtio minuter.
Flygresan hit har gatt jattebra, jag var nervos infor starten i fran Arlanda till Paris.
Men det var ju inga problem, bara ovant.

I Paris fick vi stressa for att komma i tid till planet till São Paulo, och killen i passkontrollen innan vi skulle ga pa planet var sa otrevlig och pratade bara franska med mig, och han blev jattearg for att jag inte forstod vad han sa.
Men nog om det.

Den langa resan pa tolv timmar gick jattebra, lite svullna fotter och stelhet bara.
Carla fick ont i oronen runt 4 tiden i morse (- tre timmar ifran svensk tid.)
Hoppas att det inte ar oroninflammation.

Jag kan inte riktigt fatta att jag ar har annu, aven fast dom pratar portugisiska i hogtalarna.
Det sjunker nog in snart.
:)

Snart ska jag fa traffa Carlas och Patricias slaktingar, jag ar nervos och jatteglad.
Det ska bli sa kul att traffa alla som jag har hort sa mycket om. :)
Forutom att Carla har ont i oronen sa mar vi alla bra.
Hoppas att ni dar hemma har det bra!

Klockan ar kvart i atta pa morgonen och det ar redan over tjugo grader varmt. :)

Lamna garna en kommentar.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0