9 december.

Några fler bilder. Och så kan jag samtidigt berätta att José vill ge mig en fladdermus i julklapp, så i går kväll hängde han in sockervattnet, släckte alla lampor och väntade på att det skulle flyga in en fladdermus.
Det gjorde det!
Carla, Igor och jag skrek så fort den kom i närheten av oss, eftersom dom nästan flyger rakt in i ansiktet på en.
Rafael försökte också fånga den, men han duckade han också när den kom flygande mot ansiktet.
Tyvärr så var ett fönster inte riktigt stängt så den flög ut. Men jag har en känsla av att José kommer att försöka igen. :D


Igor och Rafael.


Carla fick äntligen kollibrin på bild utan motljus, så man kan se vilka fina färger den har. :)


Jag på väg för att köpa dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0