8 December - Bilder.


Bortse ifrån mitt hår och lägg istället märke till den enorma papayan som jag håller i.


En till bild på den stora kollibrin. Ännu en gång i motljus. Men jag tycker att den blev jättefin.
Carla är så duktig.


En kväll satt den här lilla krabaten och kollade ner på oss från ett hål i taket.


Carlas och mitt kylskåp efter att vi varit och handlat frukt till våran enorma fruktsallad som vi gjorde.
Synd att melonen inte syns. Dom är verkligen enorma! Och jättebiliga.


Carlas lillebror målade om hela sitt rum, Carla var också med och målade litegrann.


Regn, jag och Carla skyfflade undan vattnet som bara steg och höll på att komma in under Sandras dörr.
Vi hade jättekul. :D





Vattnet bara steg och steg, jag stod i Sandras dörröppning och bara väntade på att vattnet skulle nå upp till dörren.
Men vi började skyffla vatten när vi märkte att det inte sjönk ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0