7 December.

Det har varit stora regnstormar har. Allt regn har slagit ut vart internet, sa nu sitter jag annu en gang pa ett internetkafé.
Jag mar mycket battre. Nu ar det bara en irriterande rethosta kvar som stor mig.
Jag tror till och med att jag ska dricka ett par ol lite senare.
Carla pratade om nagon bar och jag kanner mig faktiskt fit for fight.

I gar var vi hos Carlas morbror som har fick en liten dotter i mandags, hon var sa liten och sot!
Vad hon heter kommer jag inte ihag. :( Det var dessutom svarstavat. Ska fraga Carla sen.

Ankie! Be Alex fixa skype till mormor och Heikki! :D
Sa fort vi har fatt tillbaka internet sa kan vi prata via datorn.

Eftersom vart internet inte fungerar just nu sa har inga bilder kommit upp.
Men dom kommer. :P

Nu har jag 23 minuter kvar pa min tid har.
Sa nu ska jag lasa lite bloggar och kolla min facebook.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0