4 December.

Jag är förkyld, halsen svider och näsan rinner. All min kraft är som bortblåst.
Dagen har passerat i ett töcken.
Jag har mestadels legat i vår säng och lyssnat på min ljudbok.
Halvsovit.

Men jag har också legat på golvet i Carlas lillebrors rum och kollat när han, Carla och Carlas lillkusin Igor spelat TV-spel.
Det är fortfarande dåligt väder.
Men det är bara skönt, det är inte kul att vara förkyld när det är 40 grader varmt ute.
haha

I dag är det fredag och jag tänkte att Carla och jag skulle gå ut och äta på någon resturang, men jag tror inte att jag kommer att orka det.
:(

Nu måste jag börja klura ut vad jag ska köpa till mitt hjärta i julklapp. Hjälp, jag avskyr att köpa presenter och slå in dom.
Det är alltid mycket roligare att köpa någonting impulsivt och ge henne det direkt.
Alltid underbart att se hur glad hon blir.

Nu tänkte jag sätta mig och redigera lite nya bilder.
Kanske lägger upp några här lite senare, annars blir det nog i morgon.

Beijos.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej

Stackars dig hoppas du kryar på dig snart och blir pigg så du kan njuta av din semester.

Elly är här och vi ska äta mat. Köttgryta och sedan blir det efterrätt. Här regnar det och är grått. I veckan var det halt då var det några minusgrader. Vi hoppas på att vi ska få snö till jul. Vi vill ha en vit jul. Elly hälsar till er alla i värmen. Kram från oss alla.

2009-12-05 @ 18:29:17
Postat av: Ankie

Hoppas ni har det bra ledsagar Heikki i att kommentera

2009-12-06 @ 12:28:22
Postat av: heikki K-holm

Hej Carla och Linnea.Jag blir varm och glad att ni är lyckliga.Förstår att ni längtar till SVEDALA men håll ut (Kämpa)Jag grädda peppar-kakor i går.Elly baka god limpa I dag (hon fick beröm hon myzte) Lucka 6 i Advents kalendern var en bil med flak.Ser emot Lucka nr 7. HÄLSNIGAR TILL IGOR,JOS´E,RAFAEL,EDIZO LORENA MARCIO PATRICA CELIA OCH MOSTER-SANDRA + SOFIA +KOLLIBRIN VAMOS BEIJOS

2009-12-06 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0