28 December

1. Bästa köpet?: Alla mina klänningar och dvdboxar.
2. Vad spenderade du mest pengar på?: Räkningar, cigg, kläder och filmer.
3. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja. Carla gör mig alltid glad. Men Brasilienresan toppar allt detta år.
4. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Thriving Ivory - Angels on the moon, The Shins - Australia, Leona Lewis - Run, coldplay - Viva la vida, The frany - Heartless och många, många fler.

5.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare.
6. Vad önskar du att du gjort mer?: Jobbat ännu mer och sparat ännu mer pengar.
7. Vad önskar du att du gjort mindre?: Gnällt och köpt onödigheter.
8. Hur tillbringar du julen?: I Brasilien med min kärlek och hennes släktingar.
9. Blev du kär i år?: Jag blev kär 2008 och det är jag fortfarande.
10. Favoritprogram på TV?: Kollar inte på tv, jag laddar ner eller köper serierna som jag kollar på.
11. Bästa boken du läste i år?: Jag läser väldigt mycket, men i år måste det väl vara 19 minuter som är skriven av Jodi Picoult.
12. Största musikaliska upptäckten?: Maskinen, Lisa Mitchell mfl.
13. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, jag fick min fina Friis & companyväska av min älskling i födelsedagspresent. :)
14. Något du önskade dig men inte fick?: Vet inte.
15. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Jobbade, och sedan efter jobbet mötte jag upp Carla och Sara och så gick vi och fikade, kvällen avslutades hemma hos mig med film och godis. Mysdag.
16. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Jag vet inte, en stabilare tillvaro kanske?

17. Hur skulle du beskriva din stil år: feminin?
18. Vad fick dig att må bra?: Stunderna med människorna jag älskar, resor och pengar. haha
19. Vilken kändis var du mest sugen på?: Angelina Jolie - Alltid. Men också Megan fox.

20. Vem saknade du?: Mamma.
21. De bästa nya människorna du träffade? jag vet inte. Jobbarkompisarna.


Kommentarer
Postat av: Henrik Odre

Hej Linnea!

Vet ej om du kommer ihåg mig men jag är din mammas kusin.

Fick adressen till din sida från Bibban. hoppas att du har det bra och framför allt att du har det kul på din stora resa. Skulle du ha vägarna förbi Gotland så hör av dig. Gott nytt år önskar jag dig och Carla. ta hand om varandra. Kram "kusin" Henrik

2009-12-30 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0