24 December.

God Jul alla där hemma! Här är det jättejättevarmt och färgglatt. Noll julkänsla för en svensk som jag.
Men julafton firas i morgon här. Så då ska vi äta kalkon. (jag föreslog för Patricia när vi stod i supermarketkön för att handla kalkonen,  att vi borde äta Josés kalkon, hon höll inte med mig)

I går sprang jag och Carla runt och letade paket till Lorena, Igor och Sofia. Vi hittade julklappar till flickorna, Igor får följa med oss någon dag och välja ut något.
Jag fick ett par jättefina flipflop av Elenice. :)
Till mig själv köpte jag Harry Potter 6 på dvd.

Nu ska jag vila lite.

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: ELLY-

Hej Linnea o carla. ni har det skönt i värmen men passa dig för solen , max 20 25 min.jag skriver inte med stora bokstäver, passar inte mina händer.fina bilder ni har skickat, särskilt på fladdermusen och kollibrin och omgivningarna och personerna.vilken rolig upplevelse för dig linnea i brasilien, som ligger på 20 breddgraden. vi har ju också varit i värmen.julen var trevlig, jättegod mat och alexanders mormor o morfar o katta o mats kom senare. vit och fin jul det var längesedan

det var det.nu är det 2 till 3 grader -.jag har nu platt-tv 32.mickes var här i går, fiskgratäng.jag har gjort arbetsprov cyklat m.m.fick bra bok av alex tre sekunder bästa sv. deckare 09. önskat den.,andra bra julklappar också.nu ska jag kålla på tv, nu ser jag bra i allafall. ha det så bra carla och du med släken,och ni får vara med om mycket.

2009-12-26 @ 13:57:48
Postat av: Birgit

Hej på er där borta i värmen. Här är det en härlig vit vinter och mycket kallt. Vi åker skridskor m m och njuter av jullovet. Hoppas julen varit trevlig för er, men allt verkar trevligt vad jag läst. Hela vår familj önskar er en god jul och ett gott nytt år.

2009-12-29 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0