17 December.

Jag har precis placerat mig i skuggan efter en timmas solande.
Carla kom ner till mig för en liten stund sedan och skrattade åt att jag är hur röd som helst i ansiktet.
Det får bli ett kort inlägg i dag, jag måste hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en eftermiddag på det stora shoppingcentret, bio och så ska jag kolla efter en julklapp till min älskling.

Jag skojar inte om jag säger att jag har minst trettio vidriga myggbett över hela benen och fötterna.
Det är inga svenska myggbett heller - det tar veckor innan dessa slutar att klia. Pust.
Men det är priset jag får betala för att vara i paradiset i tre månader.

Carla berättade att hon vill åka till Rio de janeiro över nyår. ÅH! Jag måste kolla om min plånbok tillåter det.
Det vore fantastiskt.

Beijos.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Låter hur mysigt som helst (förutom myggbeten) och jag skulle göra vad som helst för att byta plats med dig. Här har det varit snöstorm hela dagen och just denna dag valde jag att åka till Ikea, haha. Har varit kaos. Men det slutade med att jag och Mandis fick åka dubbeldeckare hem från Ikea :D Ska ta kort sen så får du se vad jag köpt. Ska dit på mellandagarna och köpa resten :) Trevligt!

Saknar dig, Puss

2009-12-17 @ 19:33:50
URL: http://gamman.blogg.se/
Postat av: heikki och mormor elly

hej hej linea -carla Tiht kram Ge Carla en dask i rumpan från heikki

2009-12-18 @ 15:32:34
Postat av: ELLY heikki K-holm

Vi har bakat lusse-katter Ätit julskinka minus 11 gredes Hoppas moskiterna flyger och far far o waj Kram CARLA Kram LInnea Kram JOS`´E Krama ett träd

2009-12-19 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0