16 December.

I dag har varit en jättebra dag.
Vi vaknade hemma hos Sandras kompis efter en mysig grillkväll i går.

Carla och jag promenerade hem medans Sandra gick till jobbet.
Väl hemma så gick det inte att somna om igen så jag var vaken minst tre timmar tidigare än vad jag vanligtvis brukar vakna.
:)
Jag lade mig på gården och solade magen och benen. Men det går inte riktigt att slappna av så som jag vill när Josés galna kalkon är ute. Så jag ligger praktiskt taget med kvasten i högsta hugg, beredd på att smälla till honom om han kommer för nära.
Så jag låg med ett öga öppet hela tiden.

Märkte för en stund sedan att jag bränt magen och benen, jag som inte trodde att det tog någonting.
Jag tänkte lägga mig en stund i morgon också om solen tillåter.

Sedan gick vi till en bar på eftermiddagen och drack några öl, Carlas mamma kom hit (hon bor mestadels hos sin pappa)

Nu ska jag återgå till att vara social. Det är lite håll igång på gården.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0