11 December.

I dag ska vi åka till Carlas morfar. Jag, Carla och Rafael ska sova över där.

I går kväll när jag och Carla var på väg hem efter att ha köpt öl, så såg jag en kackerlacka och tänkte döda den.
När jag mosade den med foten så kom det fram fem stycken till som jag inte hade sett. Så jag skrek som en stucken gris och sprang hem.
Död åt kackerlackor.

José lyckades fånga en fladdermus till mig. Den flög runt i huset som en galning och tillslut fick han tag på den.
Vi fotade den och jag åhade mig för att den var så söt.
Jag älskar fladdermöss, i alla fall fruktätande sådana. Hur söta som helst!!

Jag lägger upp bilder senare, nu ska jag ut och njuta av att solen äntligen är framme igen.
Ska nog gå och köpa citron och jordgubbsglass. MUMS!



Kommentarer
Postat av: Heikki Elly K-olm

HEJ RaFeL Jag gillar Kackeloker Linna Och Carla

2009-12-13 @ 09:49:47
Postat av: heikki Elly

Jag anntar Du haveFound YOR home. kan. säga hem Säger Elly KrXam Puss CaRlla PuuuZZZ PuZZ LINNA

2009-12-13 @ 10:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0